שם:   טלפון:   אימייל:  

שיפוץ אמבטיות ומקלחונים

שיפוץ אמבטיות ומקלחונים

חדר האמבט, הפך להיות החדר המושקע ביותר, היות והוא זה שגורם לנו לנוחות והיגיינה וכדאי כי יהיה נעים לשהייה. יש הרבה מעצבים, המעוניינים בעיצוב חדר האמבט, היות וחלל קטן, מהווה עבורם אתגר עיצובי. ניתן למצוא מגוון רב של חומרים ועיצובים שונים, כמו סגנון עתיק או מודרני, כל אחד, על פי טעמו האישי. האריחים וחיפוי הקירות, הכיור וארונות האמבט, הם אלה שמעניקים את הטון בעיצוב חדר האמבט. שיפוץ אמבטיות ומקלחונים. יש לבחור היטב את  חומרי הגלם והכלים הסניטריים שיתאימו היטב לחלל. גם הפרקטיות של המוצרים המיועדים לאמבט והתאמתם חייבת להיות נכונה ומדויקת.
 
ניצול החלל עד תום בחדר האמבט
 
אם הגעתם למסקנה, כי הגיע הזמן לערוך שינוי כמו שיפוץ אמבטיות ומקלחונים, תוכלו להתייעץ עם מעצב או עם בעל מקצוע וותיק ובעל הרבה שנים בתחום, כך שיוכל אפילו לשרטט לכם את המבנה החדש של חלל האמבט שלכם, תוך ניצול מלא של החלל. יש ללכת על גודל החלל ולמצוא מה הכי נוח לכם, אם אמבטיון, מקלחון או אולי ג'קוזי או אמבטיה.  הציפוי והחומר ממנו עשויות האמבטיות או הג'קוזי חשובים. יש שאוהבים עיצוב שונה כאשר הם עורכים שיפוץ אמבטיות ומקלחונים, השאלה היא אן השונה הוא אכן פרקטי. יש כאלה שמבצעים שיפוץ של אמבטיה קיימת, במידה ונגרם לה סדק, או שיפוץ של מקלחון, במידה והזכוכית בו נסדקה. יש לפנות לבעלי מקצוע מומחים בשיפוץ אמבט, כך שהסדק שיתוקן לא ייראה או החלפת זכוכית של המקלחון בשלמותה.
 
מתי כדאי לבצע שיפוץ אמבטיה או מקלחונים?
 
באופן עקרוני, ניתן לבצע שיפוץ אמבטיות ומקלחונים פינתיים בכל עונות השנה. יש כאלה שיעדיפו דווקא את תקופת הקיץ, כך שיהיו בחופשה משפחתית בעת השיפוץ,  אך בגלל שיש רבים שמעדיפים לשפץ בקיץ, גורמת לכך שהרבה בעלי מקצוע עסוקים בתקופה זו ולכן, אם ברצונכם למצוא שיפוצניק טוב, כדאי כי תמתינו לסתיו או לחורף ותמצאו שיפוצניק או בעלי מקצוע מעולים. שיפוץ חדר האמבט, יכול להיות בגלל שבירה נקודתית של מרצפות, או תיקון סדקים כאמור, אם במקלחון או באמבטיה עצמה.